Volvo berasap?? extreme mods..

Pascal Prokop, pemuda yang tinggal di Mettmenstetten, Switzerland telah sedikit mengejutkan dunia internet bila mendedahkan gambar sebuah pemanas kayu api di dalam keretanya. Ya!! di  dalam keretanya. Kereta Volvo 240 station wagon keluaran 1990 itu elah diubahsuai supaya menempatkan sebuah pemanas pembakaran kayu api dapat di letakkan di tempat duduk penumpang. Tiada asap di dalam keretanya. Modifikasi ini dikira selamat kerana Pascal Prokop telah mendaftarkan modifikasi  ini dan kerajaan telah mengesahkannya. "Road legal " tu bro...!!!
kubur berasap? amik nih volvo berasap.. brrrr...


Anda mungkin berkata dia gila. Tetapi tahun ini musim sejuk di Eropah mungkin berlanjutan ke bulan Febuari. Musim sejuk memang menyusahkan. Sebab tu ramai pelancong datang ke Malaysia sebab nak lari dari salji.

jangan eksiden sudah.. jadi oven kereta ko nih..

Pada masa ini pekan tempat beliau memandu bersuhu -9º celsius. Sejukkk.... Katanya dia berbuat begini kerana pemanas dalam keretanya tidak memadai untuk memanaskan dirinya. Entah apa pula yang akan di lakukan pada musim panas. Tempat barbeque mungkin..??

mungkin ko kene simpan rambut panjang sikit la bro.. bagi panas

3 Comments

  1. wooo mak aiiii siap corong asap kat atas bumbung.... dia taderr heater kerr kat kereta dia tuuu...

    karang meletopp kereta tukarang terussss hangusss

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Story terbaru blog kami...
    diy pasang soundproof kereta

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada heater. tapi sebab tak effisien sangat. tu yang buat cam nih

      Delete
    2. sebenarnya aku lihat pun dah macam keretapi zaman dulu pakai arang batu....kali ni kereta siap bakar unggun api pulakkk

      Story terbaru blog kami...
      masalah kereta lembab tak ada pickup

      Delete
Previous Post Next Post