Original sport rim, boleh rosak atau tidak? Can original rims breaks?

Semua rim, sama ada original atau tidak akan ade peluang untuk rosak. Ini bergantung pada pemilihan tayar, permukaan jalan dan gaya pemanduan ala ala kereta kebal  (main belasah je segala lubang yang ada diatas jalan raya). Bezanya adalah tahap kerosakan.  4 gambar di bawah ini adalah contoh kerosakan rim akibat pelanggaran dan kecuaian pemandu (langgar lubang)

All sport rims, whether original or fake have a probability of damage. It depends on few few factor. Like tire selection, road surface and style of driving (If you drive your car like a tank). The different it's in the degree of damage.  4 picture below are the example  damage call by accident or driver error


boleh repair.. tapi...
Repairable, but...





repair ? gila ?!!
If you want to repair this you're crazy


total lost 

bila dah patah baru nampak. teknik pembuatan yang murah.. 
The crack exposed the cheap manufacturing technique


Even after an accident this original aftermarket rims in 1 piece







crack.. but still in 1 piece

1 Comments

  1. Halo,
    Adakah anda sedang mencari syarikat peminjam swasta yang berwibawa dan terakreditasi yang meminjamkan peluang sepanjang hayat? Kami menyediakan semua jenis pinjaman dengan cara yang sangat cepat dan mudah, pinjaman peribadi, pinjaman kereta, pinjaman rumah, pinjaman pelajar, pinjaman perniagaan, pinjaman pelaburan, penyatuan hutang, dan banyak lagi. Adakah anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan penyatuan atau pinjaman gadai janji? Lihatlah lebih jauh seperti yang kita ada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda menjadi sesuatu yang lalu. Kami menawarkan pinjaman dari 5000 dolar kepada 50,000,000 dolar pada kadar faedah pinjaman yang sangat tinggi sebanyak 2%. Hubungi kami hari ini melalui e-mel kami sekarang dan kami akan dengan senang hati membuat masalah kewangan anda dan perkara-perkara yang lalu, Tiada pemeriksaan kredit diperlukan, 100% dijamin.
    E-mel kepada kami: (albakerloanfirm@gmail.com).

    ReplyDelete
Previous Post Next Post