Revenge on friday? Marah nih.

Hari Jumaat, hari yang best. Friday i'm in love kata orang putih. Esok cuti, balik kampung, jumpe yang tersayang. Kire hari Jumaat tu best lah. Tapi... ada sesuatu yang anda benci dia hari Jumaat. Kalau anda warga KL dan tambahan pula anda memandu. Keadaan trafik hari Jumaat petang adalah paling hampeh dalam skala ke'hampeh'san . Pemandu lambat, leka, bercakap sambil memandu, kurang sopan dan sabor adalah biasa di KL. Cume yang hampehnya hari Jumaat makin bertambah kehampesan itu. Dialog "rasa cam nak langgar jer kereta tu" dan "ehh aku langgar dengan buldozer kang!" adalah biasa.




Bagaimana jika anda boleh!. Burnout adalah siri game dari EA yang berbeza dari game kereta yang lain. Seperti game yang lain , anda kene berlumba dan terus belumba untuk menang. Tapi dengan Burnout anda harus melepaskan geram untuk melanggar pemandu lain untuk markah. Boleh buat giler dengan memandu lawan arus dan masih dapat markah juga. Absolute FUN!!. Grafik yang cantik dengan simulati gerak perlahan adalah sesuatu yang menarik untuk game ini. Ada 7 edisi game ini, dan yang terkini Burnout Crash! dilancarkan tahun lepas. Saya pernah bermain Burnout 3: Takedown di pelantar PS2. Memang seronok. Mari lepaskan penat anda dengan review Burnout Paradise ini. Lepaskan amarah di alam maya bukan di jalan raya.



1 Comments

  1. Halo,
    Adakah anda sedang mencari syarikat peminjam swasta yang berwibawa dan terakreditasi yang meminjamkan peluang sepanjang hayat? Kami menyediakan semua jenis pinjaman dengan cara yang sangat cepat dan mudah, pinjaman peribadi, pinjaman kereta, pinjaman rumah, pinjaman pelajar, pinjaman perniagaan, pinjaman pelaburan, penyatuan hutang, dan banyak lagi. Adakah anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan penyatuan atau pinjaman gadai janji? Lihatlah lebih jauh seperti yang kita ada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda menjadi sesuatu yang lalu. Kami menawarkan pinjaman dari 5000 dolar kepada 50,000,000 dolar pada kadar faedah pinjaman yang sangat tinggi sebanyak 2%. Hubungi kami hari ini melalui e-mel kami sekarang dan kami akan dengan senang hati membuat masalah kewangan anda dan perkara-perkara yang lalu, Tiada pemeriksaan kredit diperlukan, 100% dijamin.
    E-mel kepada kami: (albakerloanfirm@gmail.com).

    ReplyDelete
Previous Post Next Post